lørdag 8. desember 2012

Bling bling!

Hei! Idag har vært en rolig og avslappende lørdag for min del, med et lite innslag av klassisk musikk av alle ting! Jeg har vært på konsert i Korskirken her i Bergen og så Handel Messias med kor og orkester, tanten min synger i koret skjønner dere. Det var virkelig nydelig! Kjempe flinke solister og superbra kor og orkester. Konserten er av av høydepunktene i Bergen før jul, og kirken var helt full og alle billettene hadde blitt utsolgt på forhånd. Stykket er et klassisk verk og kanskje ikke helt det jeg hører på til daglig, men virkelig gøy å ha sett noe sånt! Og med to konserter på en uke har jeg virkelig vært på mine julekonserter for en stund. 

Nedenfor har jeg tatt litt bilder av smykke jeg hadde på meg på konserten. Det er innmarri kaldt her i Bergen nå, og da synes jeg det er så vanskelig å kle seg fint, men samtidig klare å holde på varmen. Vi trengte ikke pynte oss på konserten, men som vanlig liker jeg å pynte meg litt ekstra, så da ble det en hvit god ullgenser med litt bling! Fin kombo spør du meg! 




Smykket kjøpte jeg på min gamle jobb for et år siden! 

Hva synes dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar