lørdag 8. desember 2012

Kjole - inspo!

 Nå er vi jo midt oppi julebordsesongen og nyttårsfeiring nærmer seg med stormskritt, og det er alltid et problem hva man skal ha på seg! Selv vet jeg enda ikke hva jeg skal ha på meg på nyttårsaften, men forhåpentligvis kommer jeg over noe for fint til å la være igjen! Selv elsker jeg paljetter, blonder og brokade, for det skal jo være litt glam rundt juletider! Nedenunder har jeg satt sammen noen eksempler til kjoler denne sesongen, forhåpentligvis for å gi dere litt inspirasjon om hva dere kan ha på dere på de nærmeste festene! Enjoy. 
Blå, langermet paljettkjole fra Vila - Mønstrete kjole fra Isabel Marant - Rød, langarmet blondekjole fra missselfridge.com - Grønn paljettkjole fra H&M - Sort kjole fra Oasis 
Rød blondekjole fra Oasis - Sort, fotsid kjole med brokade fra River Island - Hvit kjole med brokade fra River Island - Sort blondekjole fra Warehouse - Blomstrete kjole fra missselfridge. com 

Likte dere de? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar