torsdag 13. desember 2012

JULEFERIE!!

Ååh jeg er så glad nå! Nå har jeg endelig juleferie og på mandag skal jeg hjem til Asker for en hel måned. Jeg leverte begge eksamensstilene mine igår, så nå er jeg offisielt ferdig med dette semesteret. Det føles utrolig deilig. Jeg gleder meg så masse til å se familie og venner igjen! Nå gjenstår det bare å kjøpe inn julegaver og begynne å pakke. Pakkingen merker jeg kan bli et problem, i og med at jeg skal få alt jeg trenger i løpet av en måned ned i en North Face bag....så det blir spennende. Jeg er redd jeg må vakuumpakke tingene mine for å få plass rett og slett. Men men hjem skal jeg uansett, vi tar fly mandag ettermiddag fordi kjæresten min har eksamen samme dag, men gjett om det skal bli deilig å være hjemme igjen! 

Jeg elsker julen og har allerede fått julestemning. Jeg har pyntet leiligheten og har i hvert fal en uke nå gått rundt å hørt på P4s juleliste - den anbefaler jeg virkelig. så mye søt julemusikk.  For meg er julen en festhøytid med familie hvor man pynter seg, spiser god mat, ler og koser seg og får masse gaver. Det er den beste ferien spør du meg! Har satt sammen noen julebilder nedenfor så dere også, om dere ikke er det allerede, kommer i julestemning!  











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar