onsdag 12. desember 2012

Noen juleønsker II

Her kommer noen flere ønsker som jeg har på julelisten min denne julen. Håper dere liker de, og kanskje dere får noen tips til både julegaveønsker og gaver! 

Skinnveske fra Filippa K 

Jeg både ønsker meg og trenger en klassisk sort shoppingveske/reiseveske/hverdagsveske - det er noe alle bør ha etter min mening. Jeg har mange vesker, men ingen av de er liksom perfekte. Denne derimot.. den er perfekt i fasongen, masse plass til alt jeg trenger, har flere lommer (inkludert en lomme til papirer) og lang skulderreim. Elsker hvor klassisk og fin den er og denne tror jeg jeg kunne brukt lenge! Om jeg skulle være så heldig da!
Mascara fra Lancome

Rett og slett fordi det er den beste mascaraen!

Smykket fra Etsy.com

Jeg har fått helt dilla på små sølvsmykker i det siste, og dette er mitt neste ønske til kolleksjonen. Det er så klassisk og fint, og jeg elsker infinity-anhenget. Dette smykket kunne jeg brukt hver dag, også er det jo en fantastisk kjærlighetserklæring om man får det av noen man er glad i! Jeg har tipset kjæresten min, så vi får se da!

Lepomade fra Burt's Bees

Og denne fordi jeg ikke kan leve uten! 

Ankelstøvletter fra Samsøe Samsøe

Jeg trenger noen nye ankelstøveletter og disse fra Samsøe Samsøe er helt perfekte for Bergens brolagte gater. Jeg elsker den tykke helen og det litt maskuline uttrykket disse skoene har. Samtidig vil de passe til både hverdags og fest, kjole og bokse! En sikker vinner spør du meg! 

Tøfler fra Sheperd

Jeg vet dette kanskje ikke er det mest moteriktige ønske - men det er så deilig med noen gode tøfler om vinteren, og i tillegg er gulvet i leiligheten vår litt kaldt så disse er en perfekt gave spør du meg! Da slipper jeg hvert fal å fryse på tærne! 

Morgenkåpe fra Cubus

Enda et praktisk ønske... men dette er noe av det deiligste jeg vet og skulle virkelig hatt en i leiligheten til late søndagsmorgener. Er så deilig å bare slafse rundt i morgenkåpe og tøfler! 

Pumps fra Bianco 

De perfekte, sorte pumpsene for meg som er så høy allerede! De er elegante, vakre og akkurat passe høye. Disse ville gjort seg til julens alle fester, og er noe alle må ha mener jeg! Så vi får se om jeg ikke på spandere disse på meg selv, hvis jeg ikke er så heldig å få de til jul! 

 Det var ønskene mine for denne julen, selv om jeg sikkert kommer på mer etterhvert! Likte dere ønskene? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar