onsdag 5. desember 2012

Noen juleønsker!

Tenkte det kunne være morsomt å vise dere hva jeg ønsker meg denne julen, så er kommer første del av min ønskeliste. Kanskje vi har noen av de samme ønskene... 

Sy om av Jenny Skavlan og Remake it: Clothes av Henrietta Thompson

Jeg er veldig glad i å sy, men dessverre har jeg ikke med meg symaskinen min til Bergen. Disse bøkene inneholder små tips til hvordan man både for hånd og ved symaskin kan endre på de klærne man allerede har. De vil være perfekte for meg, så jeg både kan holde sydrømmen ved like, og freshe opp noen av klærne mine! 

Lommebok fra Marc by Marc Jacobs

Hvem ønsker seg ikke denne? Jeg ønsker meg en god, solid og klassisk lommebok, akkurat som denne. Elsk! 

Vinterstøvletter fra Blackstone

Jeg har lenge ønsket meg et par skikkelig ordentlig gode, men fine vintersko! Men det er så vanskelig å finne - mange av de synes jeg blir alt for bompete og store, og vil jo gjerne ta meg litt godt ut i kulda. Kom over disse fantastiske bootsene i nyeste utgave av STYLEmag og falt pladask med en gang. Nå må jeg bare finne ut hvor de selges så jeg kan slå kloa i et par! De er superfine, håndlagde, med god såle, sauefor inni og ja perfekte! 

Skjerf fra Acne

Jeg ønsker meg dette superdeilige skjerfet fra Acne. Jeg vet det er mange som har anskaffet seg et slikt skjerf, men de er så deilige at jeg dessverre må slenge meg på bølgen! Hadde ikke vært dumt å ha nå som det er så kaldt ute. Krysser fingrene!

Canon 50mm objektiv 

Jeg elsker å ta bilder med mitt kjære speilreflekskamera, og ønsker meg dette objektivet til jul. Det har ingen zoom, og står på 50 mm hele tiden noe som gjør at det tar utrolig fine bilder. Kommer til å bli perfekt når jeg skal på ferie!

Nike Free Run joggesko 

Siden jeg har dårlig rygg, trenger jeg noen gode joggesko som jeg kan gå med på storbyferier og når jeg skal gå turer i skogen. Jeg er ikke særlig sporty av meg, og liker egentlig ikke spesielt godt sporty sko, men disse fra Nike er både kule, klassiske, gode og fine! Og når det faktisk er noe jeg trenger, hva er vel bedre da enn trendy joggesko? 

Dette var ønskene mine for denne gangen, men stay tuned for more! Jeg kommer til å legge ut litt og litt ønsker frem til jul. Håper dette ga dere litt inspirasjon om hva dere kanskje kan ønske dere selv, eller om hva dere eventuelt kan gi i gave til andre! Hva er vel bedre enn å glede en annen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar