mandag 17. desember 2012

Off we go!

Nå skal vi snart pakke oss ut av leiligheten og dra til flyplassen. Merker jeg gleder meg veldig nå til å se familie og venner igjen. Det skal bli så deilig. Jeg er virkelig klar for en lang ferie hjemme i Asker. Jeg har en travel uke foran meg i og med at det snart er jul, så vi får se hvor mye jeg får blogget... men skal gjøre mitt beste. 

Nå skal vi spise risensgrynsgrøt før vi skal dra, nedenfor ser dere toalettmappene jeg har pakket i. Synes de er så søte, så ville vise de til dere. Den ene er egentlig en liten clutch, men den sminkepungen jeg hadde var alt for liten til det jeg trengte en hel måned hjemmefra. Toalettmappen fra Lulu's er jeg kjempe fornøyd, og rommer faktisk akkurat alle toalettsakene mine. Nå må jeg begynne på grøten, ha en fin dag alle sammen. Snakkes når jeg er hjemme!! 



Toalettmappe fra Lulu's og Clutch (her brukt som sminkepung) fra Lindex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar