fredag 14. desember 2012

Some details

Klokke fra CMYK

Armbånd trolig fra sølvsmed

Ring fra Bikbok

Her er noen nærbilder av smykkene jeg hadde på meg idag. Klokken er jeg blitt så glad i og kostet kun 399 på CMYK - veldig fin til ethvert antrekk og jeg bruker den så og si hver dag. Armbåndet kjenner dere vel igjen fra før, det fikk jeg av kjæresten og har også blitt en favoritt. Ringen fikk jeg faktisk gratis fra Bikbok og vet ikke helt hva jeg synes om den. Fargen på steinen er litt vanskelig å matche, så var veldig flaks da jeg så at den hvert fal matchet en av genserne jeg har i skapet! Ganske så fornøyd med det! 

Nå skal meg og kjæresten bare slappe av foran TV-en og spise mandariner og goddis. Imorgen begynner jeg pakkemarerittet mitt, så får vi se da om jeg ikke må bestille en kolli til... Kos dere ikveld, vi blogges. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar