fredag 25. januar 2013

Dagens leseantrekk








Skjorte fra Cubus, Genser fra Vero Moda (men gjort om av min søster) 

Hei, her er dagens antrekk! Idag har jeg kun vært på en forelesning, også satt jeg sammen med kjæresten min og leste på biblioteket i noen timer. Dermed ble det et digg og behagelig antrekk for dagen. Ellers har jeg begynt på en ny og sunnere tilværelse, og det første jeg gjorde idag var å drikke sitronvann. Må si det føltes godt, men om jeg kommer til å gjøre det hver dag det får vi vente å se. Jeg har også begynt med å svømme to ganger i uken, og det er virkelig kjempe deilig. Det er ikke vanskelig, noe som er et pluss for meg, og det belaster heller ikke kroppen noe særlig, men man skal visst bli veldig fit og sterk av det. Så det håper jeg på da! 

Nå skal vi snart ut og spise middag. Det er resten av julegaven min fra kjæresten, så det gleder jeg meg til. Vi skal spise på en veldig fin og tradisjonell restaurant på bryggen som har masse god mat! I tillegg skal vi (eller hvertfal jeg..) feire at jeg fikk B på enda en eksamen! Kan nesten ikke tro det, er så utrolig glad, overrasket og super fornøyd! Nå går jeg dette nye semesteret i møte med et smil om munnen. Det føles så herlig! Håper dere får en fin kveld, vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar