tirsdag 29. januar 2013

LEOPARD LOVE

Jeg har fått helt dilla på leopardmønsteret i det siste, og jeg tenker ikke på sånn helmønstret antrekk altså. Jeg tenker mer på et lite innslag av leopard i forskjellige antrekk og nå synes jeg det er spesielt fint med leopard-dekket tilbehør! For eksempel en leopard-clutch, et par leopardmønstrete sko eller et skjerf. Men en leopardbukse i en svakere farge, en skjorte med hint av leopard eller et leopardplagg kan også være veldig fint om man styler det riktig! Cluet er å ikke la det bli for mye, da kan det lett gå over til harry spør du meg!

Det jeg ønsker meg nå er noen loafers i leopardmønster, men sier ikke nei til noen grå leopardjeans heller! Nedenfor ser dere noen inspirasjonsbilder om hvordan man kan bruke og kle seg i leopard. Pluss litt annet fint da!

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar