søndag 27. januar 2013

TYLLDRØM


Kom over disse vakre bildene på weheartit.com her om dagen, og har tenkt på de siden. Bare se hvor nydelig tyllskjørtene er! Skulle gjerne hatt et så vakkert tyllskjørt i min garderobe. Tenkt om jeg kunne gått rundt sånn hele dagen. Jeg drømmer meg helt bort her jeg sitter, men får vel bli med disse bildene. Jeg ville bare dele med dere hvor mange flinke fashionistar det er der ute som faktisk tør og gå med akkurat det de vil. Personlig ville jeg nok fått problemer med å bruke et slikt skjørt, ville følt det enten var for mye pyntet eller for sært. Men det hadde tatt seg veldig godt ut på en henger på rommet da, er jo så nydelig. Og hadde anledningen bydd seg, skal jeg aldri si aldri. Har alltid hatt en forkjærlighet for tyll og paljetter og husker jeg i lang tid ønsket meg tyllkjolen fra Lanvin for H&M. Kanskje et skjørt er noe i stede? Det er hvert fal noe jeg kan ha i bakhodet mens jeg shopper vintage i København... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar