lørdag 26. januar 2013

WE WORE WHAT









Jeg kom over bloggen til denne kule jenta for noen dager siden, og hun har så mange fine antrekk. Hun er superflink til å style billig med nytt, og kler seg på en særegen, men fantastisk måte spør du meg! Ovenfor ser dere noen av antrekkene fra bloggen hennes, som dere forøvrig finner her. Hun er virkelig kjempe inspirerende, blitt helt avhengig jeg! 

Ellers håper jeg dere nyter helgen, jeg har lest norsk historie i stort sett hele dagen, men gikk en liten tur ut i sted med kjæresten. Det var deilig med litt frisk luft. Nå skal vi bare kose oss foran TV'en med lasagne og smoothie, så får vi se om vi ender opp med MGP eller Hver gang vi møtes. Synes egentlig begge deler er gøy. Håper dere får en fin kveld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar