tirsdag 12. februar 2013

Faces of NYFW


Jeg har selvfølgelig blitt så uheldig at jeg ligger syk hjemme i sengen. Jeg nesten ikke vært ute av sengen siden jeg kom hjem igjen fra Asker. Snakk om en bra start på uken, også har jeg egentlig så mye lesing som venter på meg. Men men, en ting av gangen. Nå vil jeg bare fokusere på å bli frisk. Og da er jo den beste kuren bare å slappe av, se på serier, lese blogger og drømme seg bort. Blant annet drømmer jeg meg bort til New York Fashionweek, som har gått av stabelen denne uken. Jeg skulle gjerne sittet på første rad og bare sugd til meg alt av inspirasjon og moteøyeblikk. Men alt til sin tid. For øyeblikket nøyer jeg meg med nettsiden Faces of NYFW, som har samler masse bilder fra moteuken, så oss andre dødelige også kan føle oss som en del av moroa! Jeg anbefaler å sjekke den ut. Stappfull av kule bilder og videoer, og man føler nesten at man er til stede. Herlig spør du meg! Nå skal jeg se enda litt mer serier, vi snakkes senere. Jeg ønsker dere en inspirerende dag! 






Bare et knippe bilder fra nettsiden, sjekk den ut for flere nydelige fashionweek-bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar