mandag 25. februar 2013

OSCAR FAVORITES

Alicia Vikander i kjole fra Elie Saab - min soleklare favoritt! Elsker virkelig Elie Saab sine kreasjoner, og denne fargen er virkelig helt nydelig og supertrendy med de gjennomsiktige partiene. 

Stacey Keibler i kjole Giorgio Armani - superlekker spør du meg. 

Cathrine Zeta-Jones i kjole fra Zuhair Murad - elsker at den er glitter og glam, men akkurat ikke for mye til at det blir glorete. Deilig farge også. 

Sally Field i rød langarmet kreasjon - elsker skjørtet på denne kjolen, draperingene foran og de lange armene. En ordentlig gudinnekjole som satt som støpt på Sally.  

Amy Adams i Oscar de la Renta - en drøm av en kjole i en nydelig blåfarge!

Louise Roe i en fantastisk kreasjon fra Monique Lhuillier - elsker den duse fargen til de rød blondene, også en av mine desiderte favoritter. Liker også hvordan hun har stylet håret. 

Den årlige Oscar-utdelingen gikk som dere sikkert vet av stabelen i natt (norsk tid), og ovenfor ser dere mine absolutte favoritter. Mye blonder, glitter, duse farger og store skjørt. Akkurat slik jeg liker det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar