lørdag 2. mars 2013

BALMAIN Ready-to-wear Fall 2013




Balmain Ready-to-wear Fall 2013 - Bilder fra Style.com 

Jeg er ofte innom Style.com for å titte på de nyeste moteshowene, og trendene som kommer, og igår klikket jeg meg inn på Balmain, for å se hva vi kan vente av merket til høsten. Jeg har vært en fan av dette merket, helt siden de nagle og perlebelagte skinnjakkene ble visst nedover catwalken i 2009. Og jeg må virkelig si jeg ble kjempe fornøyd nå igjen. Jeg elsker alt som oser av glitter, farger, paljetter, perler og glam, og det gjør virkelig høstkolleksjonen til Balmain. Jeg elsket de kule kjolene, jakkene og toppene, og haremsbuksen (som jeg ikke er så flink til å bruke) så overraskende kul ut i denne kolleksjonen. Jeg elsker også at designeren leker med farger, og jeg elsker fargene brukt i denne kolleksjonen. Fra dyp lilla og grønn, til knall blå og metallisk til gull og sart sølv. For de som har råd til å unne seg et plagg er det bare å glede seg til høsten, for oss andre får det bli med drømming og eventuelt noen kopier fra de billige kjedenebutikkene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar