torsdag 21. mars 2013

BLING DA BLING





Jeg var innom Bikbok en tur igår med en venninne, og hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe, men så fant jeg disse fine armbåndene på salg og da klarte jeg ikke la være. Jeg elsker bling, men synes det plutselig kan bli for mye, men disse er akkurat passe pyntet, og kommer til å bli fine til et ellers enkelt antrekk. De kommer også til å bli perfekte i sommer!


Ellers har jeg gjort dette i en stund nå. Kjæresten har bursdag idag så stod opp tidlig for å vekke han med kokosboller og lys, så har ligget i sengen med kaffen og pc'en siden han dro. Perfekt start på dagen spør du meg, men nå skal jeg snart komme meg opp. Jeg har masse å fikse idag. Skal trene, før jeg må skrive kort og gjøre istand til gjester ikveld. I tillegg må jeg pakke ferdig og få lest litt pensum fordi vi drar hjem på påskeferie imorgen. Gleder meg! Vi blogges før det, ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar