søndag 3. mars 2013

KØBENHAVN WISHLIST

Bomberjakke fra Vila - Kjole fra Vila - Sko fra H&M - Loafers fra DNA - Bukse fra H&M

Her er noen flere ting jeg ønsker meg denne våren, og som jeg vil se om jeg finner i København. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å kjøpe alt jeg har visst dere til nå, men jeg tenker det er greit å ha en viss idé om hva jeg føler jeg trenger og hva jeg leter etter. Også skal jeg selvfølgelig innom vintagebutikkene da, så vi får se hva det blir. Skal jo bare være der en helg. Men til tingene ovenfor: jeg har allerede en bomberjakke i sort, og hadde vært gøy med en i mønster. Synes denne med blomster var akkurat passe feminin og sporty, og ikke for vågal. Striper er jo en kjempetrend i vår, og i tillegg til en stripete skjorte, ønsker jeg meg denne kule kjolen. Den kan pyntes både ned og opp alt ettersom. Jeg har også blitt superfan av sko med platå, og syntes disse helt enkle fra H&M var midt i blinken. Jeg har lenge vært på utkikk etter noen loafers i leopard, og disse er nok ikke de perfekte, men kanskje de fineste jeg har sett til nå. Får håpe det er noen enda kulere noen i Køben. Fortsatt leopard, men når det kommer til plagg, liker jeg at mønsteret er blandet med en rolig farge, ellers blir det for mye for min smak. Disse buksene fra H&M er perfekte. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar