tirsdag 19. mars 2013

DOUBLE DENIM











Jeg er fortsatt på jakt etter den perfekte denim-skjorten og de perfekte blå jeansene, men for nå får jeg nøye meg med litt inspirasjon. Bildene over er hentet fra Pinterest.com, hvor man kan søke på utallige bilder i mange forskjellige kategorier og sette de sammen i sine egne boards. Disse bildene er fra mitt board Denim Inspo, hvor jeg har samlet masse kul denim-inspirasjon. Jeg elsker double denim looken, og håper virkelig jeg får muligheten til å gå som en av disse damene i sommer. Liker alle antrekkene kjempegodt, og særlig de som har stylet jeansen med leopard, synes jeg var kjempe kule. Håper dere også kan bli inspirert av dette, og kanskje får noen nye ideer til hvordan dere kan bruke denim-jeansen. Klikk dere også gjerne innom mitt board for mer inspirasjon. Jeg har også flere andre boards på min profil, og anbefaler dere virkelig å sjekke ut siden. Nå skal jeg ta en velfortjent pause fra lesingen med en serie, vi snakkes senere. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar