fredag 1. mars 2013

KØBENHAVN WISHLIST: Skjorter





Alle skjortene ovenfor er fra H&M

Skjorte fra Zara 

Jeg drar jo som sagt til København på torsdag for en liten weekend tur, og noe av det jeg håper på å finne er kule skjorter i ulike mønstre, stoffer og farger nå som våren er her for fullt. Skjorter er en favoritt året rundt, men passer veldig bra til våren, da det gjerne er for kalt for topper og t-skjorter, men for varmt med ullgensere under vårjakka. Ovenfor ser dere noen av mine favorittskjorter fra kjedebutikkene, og skal nok ikke se bort i fra at noen av disse blir med meg hjem. I år synes jeg H&M står for de fineste skjortene, men det blir spennende å se hva Københavns butikker har å by på; de har jo blant annet Topshop og mange fine vintage-butikker. Flere shoppingønsker kommer utover uken før jeg drar til København på torsdag. God helg alle sammen! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar