lørdag 16. mars 2013

NEW IN



     Bluse kjøpt på vintage - elsket det glamorøse preget over den, og kombinasjonen av gull og svart.



     Blazer fra SisterS - har blitt hekta på striper i det siste, og elsket hvor avslappende denne blazeren var.



Skjorte fra Zara - striper sa du? denne har jeg ønsket meg og er kjempe fornøyd med den. Både avslappende, trendy og kul. 



    Kåpe fra Vila - dette var kjærlighet ved første blikk! Jeg elsker fargen, stoffkombinasjonen, snittet, ALT!

Her var det jeg tok med meg hjem fra København, i tillegg kjøpte jeg to helt enkle bluser, i sort og hvit, som dessverre er i skittentøyet, og et par sorte skinnhansker. Må si jeg er veldig fornøyd med fangsten. Har brukt  kåpen masse allerede og skal ha på meg paljettblusen ikveld. Jeg venter fortsatt på en perfekt anledning til å bruke den stripete blazeren, men den vil bli så kul til shorts på svale sommerkvelder! Nå skal jeg hoppe i dusjen, også skal vi spise før vi skal ut med noen venner fra klassen til kjæresten min. Vi blogges i morgen, håper dere likte innkjøpene mine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar