torsdag 7. mars 2013

PACKING





T-skjorte fra H&M - Paljettblusen er vintage- Viktig å pakke litt glitter og paljetter til kveldene i København. 


Litt smykker pakker jeg også med meg - Dobbel gullenke fra BikBok - Sølv og gull armbånd fra H&M -   Sølvarmbåndet, sølvsmykke og gullkjede har jeg fått i gave. 


Tre par sko bør holde for en helg - lave sorte støvletter fra Sixty Seven - Joggesko fra Nike - Ankelstøvletter fra Tamaris 

Ovenfor ser dere noe av det jeg har pakket med meg til København. Nå er det ikke lenge til vi er der!! Flyet vårt går rundt 20.00 ikveld og jeg gleder meg som en liten unge. Blir så deilig å ta en liten ferie. Gleder meg til å være litt ordentlig turist igjen, også gleder jeg meg virkelig til å endelig kunne shoppe! Jeg gleder meg også til imorgen, da har kjæresten og jeg 2 årsdag, noe som selvfølgelig må feires! Jeg skal prøve å ta litt antrekksbilder mens jeg er der, som jeg kan vise dere når jeg kommer hjem. Kommer selvfølgelig også til å vise dere hva jeg har kjøpt. Nå skal jeg bare lese ferdig om 2.verdenskrig og forhåpentligvis litt om Midtøsten før vi skal spise og dra. Vi snakkes. Ønsker dere en herlig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar