torsdag 25. april 2013

BIKBOK 50% OFF

Som dere kanskje har fått med dere, hvert fal om dere følger Bikbok på instagram, så hadde de idag 50% på hele butikken, inkludert salgsvarer - noe jeg selvfølgelig benyttet meg av. Jeg fant veldig mange fine basisplagg som jeg faktisk trenger, så jeg er veldig fornøyd med dagens fangst. Og at jeg i tillegg slapp å blakke meg helt, var jo et pluss! Jeg kjøpte til og med to par av mine brillefavoritter (som jeg forøvrig hadde lett etter i to måneder), men da jeg kom hjem så jeg at bare det ene paret lå i posen. Jeg hadde tydeligvis ikke fått med meg begge fra disken, så må tilbake imorgen. Litt kipt, men men, skal vise dere brillene en annen dag.  Her er det andre som som ble med meg hjem idag: 

Jeg er superglad i gode, lange kardiganer, men til nå har jeg bare en i gul, så ble veldig glad da jeg fant disse. Perfekte å slenge over sommerkjolen på kvelden. 

Noe av det verste jeg vet er å kjøpe bukser, men disse passet faktisk (kanskje fordi jeg har modellen fra før av), også er de et fint alternativt til mine sorte. 

Denne lekre sommerkjolen fikk jeg for kun 39kr, og den satt som støpt. Kommer til å bli kjempe fin over en enkel bikini og med noen sorte boots. Gleder meg til å bruke denne i varmen. 

Jeg elsker å gå i skjørt til hverdags, og dette kan pyntes både opp til fest og ned til en skolehverdag. Kommer nok til å bli mye brukt fremover. Må nok slå kloa i et svart også etterhvert. 

Jeg er kjempefornøyd!! selv om det kanskje ble litt mindre farger enn jeg hadde tenkt, men men. Jeg faller utrolig nok alltid for de hvite, sorte og grå nyansene. Hva synes dere? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar