onsdag 24. april 2013

H&M FAVORITTER

Jeg var innom H&M igår etter forelesning, bare for å se selvsagt siden jeg ikke har penger... Men der var det så utrolig mye fint, fikk lyst til å fornye hele sommergarderoben min!! Her er noen av mine favoritter fra H&M akkurat nå.

Hvit blazer er et perfekt alternativt til den tradisjonelle svarte. 

Selv om jeg ikke skal på festival i sommer, ønsker jeg meg denne hippie-inspirerte vesken. 

Ahh er det en ting jeg gjerne skulle tatt med meg hjem igår, er det denne nydelige skinnjakken. Det er rett og slett perfekt!

Nå som sommeren nærmer seg, trenger jeg å friske opp med noen nye skjørt. Dette var akkurat passe pyntet, men funker også til en laidback feriedag. 

I fjor som i år leter jeg etter den perfekte bikinien, denne er nok ikke den jeg ville brukt hver dag. Men om man skal rett fra stranden til fest, så hvorfor ikke? jeg elsker den. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar