torsdag 18. april 2013

NEW BASICS

Jeg var tilfeldigvis innom Cubus som hadde outlet inne i byen på mandag, og der fant jeg mange fine basisplagg som ble med meg hjem. Jeg er egentlig veldig dårlig på å handle basisplagg, jeg faller alltid for de plaggene som skiller seg ut og som ser veldig fine ut på stativet mitt hjemme, men som jeg nesten aldri bruker. Så nå var det virkelig på tide og fornye garderoben min med plagg jeg faktisk har bruk for. Nedenfor ser dere hva jeg kjøpte.  


T-skjorte i utrolig deilig bomull, perfekt til sommeren. 


Heklet t-skjorte, fin til både skjorts og sort jeans. 


Sort strikkegenser, et must spør du meg. Funker til alt, alltid. 


Gensere i utrolig deilig bomull, perfekt til vår og svale sommerkvelder. 


Sort enkel bluse med åpen rygg, akkurat passe tildekket og pyntet. 


Hvit oversized bomullskjorte, fin til alt. Denne kommer til å bli brukt mye i sommer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar