lørdag 6. april 2013

SATURDAY

Dagens antrekk til butikken - denimskjorte og jeans fra Cubus, boots fra Tamaris 

Min moteblad samling det siste året

De fine sconsene jeg bakte, må jo skryte litt!

Inspirasjon. 

Idag har dagen egentlig bare gått i å vaske og rydde leiligheten og klesskapet mitt, bake scones og slappe av med Scrubs og kjæresten. En veldig bra (og produktiv) lørdag, spør du meg. Jeg begynte også så smått på en kollasj til rommet mitt, som jeg selvfølgelig skal vise dere når jeg er ferdig. Jeg elsker å lage kollasjer med fine og inspirerende bilder fra moteblader, Internett etc, noe som resulterte i at jeg idag fant frem alle motebladene jeg har kjøpt det siste året (som er veldig mange) og satte meg ned på leting etter inspirerende bilder. Nå har jeg en haug med flott inspirasjon som skal opp på veggen, og bladene fikk gjort sin siste plikt før de går i søpla. God helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar