tirsdag 11. juni 2013

BIKBOK SUMMER SALE


Stor og god strikkegenser fra Bikbok


Oversized strippegenser med hullete partier også fra Bikbok


Super deilig, og klassisk t-skjorte i strikk fra Cubus

Sølvarmbånd fra Bikbok. Liker å bruke de sammen, men også veldig fine hver for seg. 

Igår tok jeg turen til BikBok fordi de akkurat hadde åpnet sitt sommersalg, og jeg må si det var ganske mye fint å finne. Jeg hadde egentlig sett for meg å finne fine sommerplagg på salg, siden det er det jeg trenger nå, men endte selvfølgelig opp med å ta med meg to strikkegensere i stedet. Jaja, det kan man jo aldri få nok av. Jeg kjøpte også noen enkle smykker, som jeg allerede har blitt veldig glad i. De kommer til å bli fine til svale sommerplagg på ferie. Jeg var også innom Cubus og fant en av mine favoritt t-skjorter på salg, så benyttet sjansen og tok med meg den også. Veldig fornøyd med alt sammen, og deilig med litt påfyll i skapet. Selv om jeg nå fortsatt leter etter den perfekte denim shortsen, den hvite sommerkjolen og den perfekte bikinien. Men en ting av gangen I guess. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar