søndag 30. juni 2013

MANGO SALE


Jeg elsker det enkle snittet på denne kjolen, og mønsteret gjør den akkurat nok sommerlig. Den kan pyntes opp og ned alt ettersom. 


Man ser det ikke på bildet her, men denne kjolen har cut-outs på ryggen, noe som gjør den litt mer spesiell. 


Jeg elsker fargen på denne kjolen. Søt, sommerlig og frisk. 


Denne kjolen er virkelig en drøm. Jeg elsker stoffet på denne kjolen, og hvit er jo sommerens store farge. 


Snittet på denne kjolen er helt fantastisk, og denne kan brukes både om sommeren, og resten av året. Håper virkelig på at denne finnes på MANGO da jeg er innom der på tirsdag. Krysser fingrene.

MANGO er en av mine absolutt favorittbutikker, og særlig når det kommer til vakre kjoler. Jeg finner alltid hvert fal en kjole på MANGO som jeg ikke trenger, men som jeg har kjempe lyst på. Men akkurat nå kunne jeg faktisk (i følge meg selv) trengt en ny sommerkjole. Og hva er vel bedre enn en sommerkjole fra MANGO på salg? Ovenfor ser dere noen av kjolene jeg likte spesielt godt fra sommersalget til MANGO. Jeg liker at de er enkle i snittet, og heller med spreke farger og mønstre eller spennende detaljer, selv om det også her har sneket seg inn et par sorte kjoler da. Det er jo det fineste til solbrun hud, og med gullsmykker til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar