lørdag 6. juli 2013

I LOVE IT

Jeg lar meg ofte inspirere av hvordan andre går kledd, og  jeg elsker og scrolle nedover på ulike streetstyle blogger for inspirasjon. Og som regel er det alltid noe som blir sittende igjen på netthinnen, som gjør at jeg selv får inspirasjon til hvordan jeg vil kle meg. Her er noen antrekksdetaljer jeg har kommet over i det siste som jeg liker spesielt godt. 

Clutchen, har ikke ord. 

Jeg elsker alt, perfekt hverdagsantrekk. 

Kjolen, vesken, håret og sykkelen. 

Kjolen og den vakre blå vesken!! Og Hanneli da.

Kjolen og at den matcher brillene. Lekkert. 

JAKKEN!! Merker den skriker til meg. 

Skulle gjerne hatt denne skjørtet selv! 

Blondene, blondene, blondene, perfekt!

Stilen, så chill. 

Hadde ikke sagt nei til dette skjørtet heller. Elsker den gule neglelakken også. 

Shortsen, jakken, ja hele antrekket. Love it.

Denim on Denim, love love love
 
De gule solbrillene gjør antrekket komplett, skjørtet er ikke feil det heller.

Min absolutte favoritt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar