fredag 31. mai 2013

FRETEX KUPP


Igår var jeg tilfeldigvis innom Fretex, egentlig for å se etter en olajakke, men så fant jeg denne fine skinnjakken i stede!Da klarte jeg bare ikke å dy meg, særlig når den bare kostet 199! Jeg har jo en skinnjakke fra før av, men denne er litt annerledes i stilen, og man kan jo aldri få nok skinnjakker. Denne er også litt lenger enn den andre, og passer enda bedre til bukser. I tillegg elsket jeg rutene i skinnet. 

Igår var vi på grilling med venner siste gang før sommeren. Det ble en veldig hyggelig kveld med godt selskap. Jeg stylet jakken med sorte jeans, stripete blazer, ballerina og en liten sort skulderveske. Nå er vi helt pakket og klare for hjemreise imorgen. Det skal bli så herlig å endelig få ordentlig feriefølelse!! 

Jakke kupp fra Fretex, Blazer fra Sisters Point, Jeans fra Never Denim, Ballerina fra Mjus, Smykke kjøpt på min forrige jobb og veske fra Bianco. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar