lørdag 18. mai 2013

ORANGE

Nå er vi på vei til biblioteket, i 24 grader og sol. Været i Bergen idag er rene sydenværet, men dessverre så kaller eksamen, men skal prøve å få nytt det litt likevel. Sommerens desiderte it-farge er knall oransje og jeg hadde tilfeldigvis et par oransje bukser fra i fjor. De har jeg nå dratt frem fra skapet igjen! Her kommer to forskjellig måter jeg stylet mine oransje chinos på. 


Her var jeg på vei ut på middag med venner i går kveld og stylet buksene med en stripete blazer, sorte ankelboots fra Tamaris, sort skinnclutch fra Lindex og min sorte skinnjakke fra Cubus. 


Dette er på vei til biblioteket og idag har jeg byttet ut ankelbootsene med noen mer behagelig joggesko fra Nike og blazeren med en mer behagelig strikket t-skjorte fra Cubus. Jeg beholdt skinnjakken på og tok selvfølgelig med meg solbriller.  

Som dere sikkert skjønner er trikset og style en såpass sterk farge med andre nøytrale farger, som svart og hvit, så det ikke blir for mye mix og match. La heller fokuset bli på buksen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar