fredag 10. mai 2013

WISHING FOR NEW SHOES

Sandaler fra Vagabond
Jeg har lenge sett etter noen sorte sandaler, men synes mange av de har så tynn og høy hel at jeg er redd for at jeg ikke kommer til å klare å gå på de. Disse likte jeg derimot veldig godt, men fortsatt litt usikker på om jeg liker gullhelen. Hvert fal en veldig fin modell og fint til alt i sommer. 
Sandaler fra Vagabond
Oransje er jo en av årets største farger, og disse vil nok sprite opp de ellers ganske kjedelige sandalene mine. I tillegg trenger jeg et par nye, og at de er i kinn gjør de bare bedre å gå i. 
Sko fra Vagabond 
Ja, jeg elsker merket Vagabond og har fått en skikkelig hangups med sneakers med platå, og har lenge ønsket meg converse med to lag, men nå ønsker jeg meg disse isteden. Superkule både om høsten og våren, og fine både til kjole og skjørt og jeans og skjorts. 
Loafers fra Clou
Jeg har jo lenge lett etter den perfekte leopardloaferen, for nei jeg har enda ikke gått lei. Og nå har jeg lagt min elsk på disse herlighetene, og ikke minst er de i god kvalitet! 
Ballerina fra Vagabond 
Et must spør du meg er noen enkle, sorte ballerina, og til nå har jeg kun klart å kjøpe meg mørkeblå og beige. Derfor skal jeg i sommer gå for noen enkle, men gode varianter som holder lenger. 
Sko fra New Balance 
Jeg, som mange andre, har fått dilla på joggeskoene fra New Balance og ønsker meg selvfølgelig et par. De er sporty, kule og kan brukes både vår, sommer og høst. Og passer like godt til jeans som til skjørt spør du meg! 

Likte dere skoønskene mine? Ønsker meg nok fler som jeg ikke kommer på, men dette var hvert fal noen. Og et godt tips på veien: kjøp heller litt dyrere sko i god kvalitet så de holder lenger, enn mange billigere som du hele tiden på bytte ut. Det vil du spare på i lengden, tro meg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar