søndag 12. mai 2013

SUMMER DRESSES

Ferskenfarget kjole og gul kjole fra Zara, Oransje og rød kjole og mønstrete kjole fra Mango

Sorte kjoler fra H&M, Blomstrete kjole fra Bikbok 

Sort blondekjole fra Weekday, Blomstrete kjole fra H&M, Lyseblå kjole fra Cheap Monday, Hvit kjole fra Zara. 

I sommer vil jeg kle meg i fargerike, men også svarte kjoler med enkle snitt og deilige materialer. Jeg elsker å gå med kjoler om sommeren, uansett om jeg skal på stranden, på grilling eller på sommerfest. Om sommeren er det lov til å pynte seg litt ekstra uansett! Men man trenger ikke bruke lang tid foran speilet, eller kjøpe inn de dyreste og flotteste kjolene. En kort, fargerik sommerkjole med enkelt snitt, eller en hvit eller sort og du er klar! Ovenfor har jeg funnet noen kjoler jeg liker godt, som passer like godt på dagen med ballerina, som til høye heler om kvelden. Alt er lov når det kommer til kjoler, det viktigste er at du selv føler deg fin. Det er jo det kjolen er til. La deg inspirere og pynt deg i sommer! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar