torsdag 27. juni 2013

PHOTO OF THE DAY


Jeg bare elsker dette bildet fra The Sartorialist. Det er akkurat sånn jeg vil se ut i sommer. Jeg elsker den oversized ullgenseren til det hvite skjørtet, og gullskoene gjør antrekket akkurat nok pyntet, slik jeg liker det. Og for et fantastisk bilde. Jeg ble nesten stirrende på det i fem minutter da jeg først så det. Alt ved bildet er rett og slett perfekt. Jeg elsker det vakre lyset og den gode sommerfølelsen bildet gir meg. Det gjør meg glad og inspirert. Slik vil jeg både føle meg og se ut i sommer. 


Og når vi er inne på fine bilder. Jeg anbefaler dere virkelig å sjekke ut The Sartorialist. Han tar utrolig flotte gatemote bilder, og ikke bare av kjendiser i moteverden, men også vanlige folk på gata som han synes er interessante. I tillegg sitter han som regel på første rad under de fleste moteukene. Jeg lar meg inspirere av de ekte og originale bildene hans, og ble sittende hvert fal en halvtime idag og bare scrolle nedover. Så avslappende og ikke minst inspirerende. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar