søndag 23. juni 2013

PINK WEEKEND

Denne helgen har faktisk fargen rosa sneket seg inn på flere av instagrambildene mine. Jeg er egentlig ingen kjempe fan av den litt jentete, sterke fargen, men i det siste har jeg begynt å like den mer og mer.

Her, mitt nye rosa/lilla iphone deksel, som jeg var så heldig å få av en venninne. Kjempe fornøyd allerede!

Ikke fullt så rosa, men tenkte å vise dere hva jeg gikk med på jobb. Svarte (sjokk) ankelbukser og nude sandaler. Perfect kombo! 

Idag morges tok jeg til å lese det nye ELLE, som hadde en god del rosa og jentete lesestoff. Min absolutte favoritt, hver måned. 

Til slutt de vakre rosa blomstene på stuebordet hjemme, som fikk meg til å tenke på sol, grønne marker og varmere strøk. 

Håper dere har hatt en fin, og ikke minst rosa, helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar