torsdag 4. april 2013

H&M CONSCIOUS EXCLUSIVE





Idag kom den etterlengtede eksklusive kolleksjonen fra Hennes&Mauritz ut, og jeg må helt ærlig si at jeg elsket nesten alt i HELE kolleksjonen. Jeg likte utrolig godt de duse fargene, dine fine materialene og spesielt alle de fantastiske kjolene! Jeg dro innom H&M idag etter kollokvie bare for å sikle litt på kolleksjonen, i og med at jeg ikke har råd til så mye av det, men da var det nesten ingenting igjen. Hadde tydeligvis vært kø utenfor butikken idag tidlig, noe jeg kan forstå. Min favoritt er den hvite blondekjolen, som også er den dyreste selvfølgelig, men skulle gjerne likt å slå kloa i den. Tenk så fin til sommerfest. Ellers likte jeg veldig godt den sorte frynsekjolen og selvfølgelig den mintgrønne tyllkjolen. Synes også buksedressen var kjempekul og skoene superfine og enkle! Hva er deres favoritter fra kolleksjonen? 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar