tirsdag 13. november 2012

Fjallraven Kanken

Jeg har lenge hatt veldig vondt i ryggen, og selv om jeg har skeivt becken, er nok meste parten av grunnen at jeg går så mye med veske! Jeg har prøvd sekk flere ganger, men likevel ender jeg alltid opp med å bruke veske! Jeg har nå innsett at jeg ikke kan det lenger, jeg har vondt i ryggen hver dag nå og ryggen blir hvertfal ikke noe bedre av det! Derfor kjøpte jeg meg idag ny sekk, og skal prøve å bruke den hver dag fremover! Tror dette kommer til å bli mye bedre både for meg og ryggen!

Nå slipper jeg å bære så tungt på en skulder! Men det er jo ikke bare bare å finne en fin sekk, som man faktisk vil gå med! Jeg gikk for en sort variant fra Fjallraven, og synes den er veldig fin! Den er akkurat passe stor, rommer et baker, pcen min og det jeg ellers trenger til en skoledag! I tillegg er sekken vanntett, noe som passer bra her i Bergen! Jeg er med andre ord, super fornøyd!





Sekken har blitt en snakkis i moteverden i det siste, og blir ikke bare sett på studenter her hjemme. Her har den svenske toppmodellen Tilda Landstam på seg sekk fra Fjallraven. 

Hva synes dere om sekken? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar