mandag 19. november 2012

Førjulskos i november

Idag startet jeg dagen med en deilig og lang morgen, klarte å forsove meg kraftig og da ble jeg likesågodt liggende litt til! Jeg har vært med mormoren min i hele dag som er på besøk i Bergen! Så rundt 12 kom hun på besøk til meg fordi hun ville se hvordan leiligheten vår er! Vi drakk kaffe og koste oss veldig mens vi snakket om alt og ingenting!

Til middag møtte vi tanten og unkelen min, og spiste på en flott restaurant på bryggen - Bryggeloftet het den! Veldig koselig der og utrolig god mat! Etter middag dro jeg, mormor og tanten min opp med Fløybanen til Skansemyren for å besøke min grandonkel og mormoren bror som fortsatt bor i deres barndomshjem! En kjempe hyggelig og flott villa med kjempe utsikt utover byen! Veldig koselig å se hvordan mormor bodde da hun var liten, selv om de hadde forandret en del da!

Nå er jeg endelig på vei hjem, etter en lang men veldig koselig dag! Nå gleder jeg meg til å krype opp i min kjøres fang med en kopp te og 71 grader nord på tv'en! Ha en fin kveld alle sammen!

Utsikten fra Skansemyren

Ikke mange på Fløybanen klokken 8 om kvelden gitt!

På Bryggeloftet hadde de pyntet til jul allerede! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar