fredag 23. november 2012

Jeg har fått meg bloppis!

Idag bestemte jeg meg for å opprette en bloppis. De fleste av dere har sikkert hørt om nettsiden bloppis.no, for de av dere som enda ikke har hørt om den, er det en side hvor du enkelt kan selge ting du kanskje ikke lenger trenger eller vil ha. Ved hjelp av en egen bruker, legger man ut produktene for salg og hvem som helst kan da kjøpe dine gamle ting! Det er en perfekt mulighet til å bli kvitt gammelt skrot, eller ting du kanskje kjøpte ved en feil, og samtidig se om du selv finner noen vintage-skatter du heller kan investere i!

Jeg har tenkt på dette en stund, og tenkte at hvorfor ikke?  Jeg har så mye tull jeg ikke bruker lenger, og som bare blir liggende rundt -da kan jeg jo like så godt selge det. Hvem vet? Kan jo være noen for glede av mine gamle skatter!
Dere kan besøke min bloppis her: http://bloppis.no/shops/minabloppis/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar