søndag 4. november 2012

Helgens innkjøp!

I helgen hadde vi kjempekoselig besøk av bestevenninnen min og to veldig gode kompiser av både meg og kjæresten. Jeg måtte jo vise venninnen min rundt så vi gikk en tur på Høyden her i Bergen og ned på Torgallmenningen, før vi gikk litt rundt i butikker, herr er det jeg kjøpte med meg! Veldig fornøyd med alt sammen! Ellers har helgen vært helt super, vi spiste på en kjempe koselig restaurant her i Bergen og igår var vi litt på sightseeing også så vi film på kvelden. Utrolig koselig med besøk hjemmefra, og om ikke lenge skal jeg en tur hjem selv!

Helgens innkjøp: 

Veske fra Lindez - ønsker meg egentlig en Chanel 2.55 men denne er en god erstatning for øyeblikket! 



Strikkejakke fra H&M - elsker at den er kort og klassisk! Kan brukes både til fest og hverdags, også holder den meg varm!




Gensere fra BikBok - har falt helt for western stilen i høst, og det hjalp ikke at disse kule frynsegenserne var på salg! Da ble det like så godt to stykker. 



Peplumtopp fra H&M Trend - jeg elsker peplum, og denne lyserosa skatten skal jeg pynte meg med i vinter. Jeg kommer til å matche den med vinrøde detaljer! 


Fjærarmbånd fra BikBok - jeg har fått dilla på enkle armbånd og smykker, og dette pynter opp ethvert kjedelig antrekk. Fin detalj i hverdagen. 

Likte dere det jeg hadde kjøpt?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar