onsdag 7. november 2012

MUST HAVE!!

Jeg og venninnen min bestemte oss for å gå innom Fillipa K etter skolen idag, for venninnen min hadde sett på en kjole der! Selvfølgelig klarte også jeg å finne noe jeg likte! Falt pladask for en sort skinnveske, en solid shopper/hverdagsveske! Og jeg har lett etter en sånn type veske kjempe lenge, uten å finne en jeg virkelig liker og som er solid nok! Denne er kjempe god i skinnet, med glidelås, en lomme til ark, solid bunn og lang skulderrem i tillegg til to korte! Den er heller ikke altfor dyr, selvom jeg nå selvfølgelig ikke har råd til den! Den koster 2500 kroner, noe som ikke er så værst for en skinnveske spør du meg! Den er klassisk og kan brukes til alt! Jeg tenker å ønske meg den til jul og hvis ikke det går må jeg nok unne meg den selv! Jeg fant den bare i brun, men her er den: og ja den er like fin som den ser ut!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar