fredag 16. november 2012

Home sweet home

Jeg er hjemme denne helgen, så kommer nok ikke til å få blogget så mye! Meg og kjæresten skal nemlig i 50 årslag til faren og derfor ble det naturlig å dra en helg hjem! Er så koselig å være hjemme, og blir veldig hyggelig å se venner og familie igjen! Asker er fortsatt "hjemme" for meg, og kommer nok til å ta litt tid før jeg klarer å vende meg til at Bergen er mitt nye hjem! Men sånn er det vel; borte bra, hjemme best! Og jeg drømmer om å en gang bo i Asker selv, med familie og barn! Det er det fineste stedet på jord og et så utrolig deilig hjem å komme hjem til! Jeg skal nyte disse dagene hjemme, også får vi se hvor mye blogging jeg får tid til!
Her er imidlertid litt inspirasjon rett fra Asker!





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar