tirsdag 6. november 2012

LOOKBOOK.nu

Jeg har lyst til å dele en veldig kul side med dere, som jeg ofte er innom når jeg ikke har så mye å gjøre eller når jeg rett og slett bare trenger litt ny inspirasjon. LOOKBOOK.nu er en nettside hvor folk fra overalt i hele verden kan legge ut sine daglige antrekk via sin egen bruker, og deretter  få likes eller kommentarer på de forskjellige antrekkene. Det er utrolig mange flinke fashionistas der ute, og det er morsomt å se så mange forskjellige stiler og inspirerende mennesker.

Mange av de som legger ut antrekk, linker også til hvor de har kjøpt de forskjellige tingene (om noe skulle friste), og som regel til sin egen blogg (om de skulle ha en). Det finnes både en HOT liste, med de mest populære antrekkene, eller du kan scrolle deg nedover NEW-listen, hvor alle antrekk dukker opp. Det er ikke sikkert så mange av dere har hørt om denne siden, og jeg tenkte derfor det kunne være gøy å tipse dere om den. Jeg synes hvert fall det er kjempegøy å se litt hvordan andre matcher forskjellig plagg, mikser farger og rett og slett leker med motebildet! Her er noen av antrekkene jeg synes var fine, da jeg var innom å tittet litt tidligere idag! Enjoy! 

Elsker dyreprint-genseren, som er en stor hit i høst, matchet med de mønstrete 60-talls inspirerte buksene! 

 Et godt eksempel på at man kan gå med festklær selv i hverdagen, elsker paljettskjørtet mot den rå skinnjakken!

 Liker hvordan hun har mixet to sterke farger uten at det clasher, elegant og trendy!

 Dette er det perfekte jeans-antrekket nå i høst spør du meg; stor ullgenser, ankelboots og en kul skinnjakke, supercasual og fresht! Elsker boyfriend-jeansene! 

Enkle er ofte det beste heter det, og dette antrekket er rent og klassisk, med med noen iøynefallende detaljer! Love!

Likte dere noen av de samme antrekkene som meg? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar