tirsdag 6. november 2012

Idag

Kort oppsummert har dagen min til nå bestått i disse to tingene på bildet: jeg stod opp kjempe tidlig for å jobbe med et foredrag før skolen og da blir selvfølgelig kaffen min beste venn. den passer på så jeg ikke sovner på t-banen inn. I tillegg har det regnet i helt til nå og da tok jeg med glede frem min nye blomstrete paraply fra H&M - en liten sommerdrøm i regnværet!

Resten av dagen skal gå til å se på serier: både Gossip Girl, 90210 og How I met your mother må ses! Også skal vi selvfølgelig følge med på hvem som vinner presidentivalget i USA ikveld! Det blir spennende! Hvem tror dere vinner?

Min nye, søte paraply. 

Godt med kaffe på morgenkvisten og denne koppen (som jeg har laget designet på selv) er god å ha når man er på farten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar