onsdag 13. mars 2013

NIGHT OUT KBH



 Bluse fra Vintage i Paris - Bukse fra Never Denim 

Denne paljettblusen hadde jeg på meg da vi var ute og spiste på fredag i København. På fredag hadde vi også 2 års dag så da måtte jeg jo pynte meg litt ekstra. Jeg elsker vintage og særlig da paljetter, kjoler og pynteting så når jeg så denne nydelige blusen i Paris måtte den bli med hjem. Jeg brukte den faktisk førte gang på fredag, har vært så vanskelig å finne en passende anledning, men nå fikk den hvert fal skinne i all sin prakt. Likte dere den? Idag har jeg hatt to forelesninger også kollokviegruppe så er med andre ord ganske sliten. Skal lese litt om Velferdsordningen i Europa før jeg bare skal slappe av med moteblader, serier og Paradise Hotel (hehe). Vi snakkes om ikke lenge, da skal jeg vise dere innkjøpene mine fra København. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar