torsdag 6. desember 2012

Details

Her er noen detaljer fra dagens antrekk, tenkte det kunne være litt gøy å vise dere! Bildene jeg la ut tidligere idag var jo ikke så gode, så det var vanskelig å se for eksempel skjorten jeg hadde under og armbåndene mine. Og ikke minst øyenskyggen jeg hadde på da! 




Øyenskygge fra Chanel 
Jeg hadde på meg denne idag, den er i veldig fine lilla og brun-toner og passet perfekt til blusen. Jeg går nesten aldri med øyenskygge, så dette er ute av min komfort zone. Føltes bra!



Armbånd kjøpt i en bod i Hellas 

Mitt kjære fjærsmykke fra Bikbok 
Jeg bruker det sistnevnte smykke nesten hver dag, er blitt så glad i det! Men det andre bruker jeg veldig sjeldent, så det fortjente en luftetur idag. Er jo egentlig veldig fint, og perfekt til julevorspiel!

Bluse fra Bikbok 
Slik så blusen min ut i halsen, veldig søt med sløyfe!

Clutch fra H&M 
Og denne clutchen hadde jeg med meg idag. Synes den passer så fint til sølvsmykkene mine!

Nå skal meg og kjæresten krype opp i sengen og se på Love Actually med en kopp varm te. Skal bli deilig med en ordentlig julefilm, og den filmen er en av mine absolutt favoritter. Såå søt! Ha en fin kveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar