lørdag 15. desember 2012

Noen julegaver til meg selv...

Hei! Som jeg sa igår så kjøpte jeg noen ting til meg selv igår også, i tillegg til alle julegavene jeg fikk kjøpt. Tenkte å vise dere nå hva jeg kjøpte. Jeg er kjempe fornøyd med innkjøpene og synes alle kan unne seg noen få julegaver til seg selv. Hvert fal gjorde jeg det... haha 




Shoppingnett fra Monki - har lenge ønsket meg et nett som dette, og syntes dette var så fint med fuglen på. Jeg tenker å bruke dette som håndbagasje på flyet når jeg reiser hjem. 



          Smykket fra Lindex - dette kommer til å bli kjempe fint til julens og vinterens fester, og elsker bling faktoren over det! 


Ring fra Lindex - kul til både hverdags og fest!




Genser fra H&M - denne genseren har dere kanskje sett før, jeg har den nemlig i blå fra før av. Jeg kom over den på tilbud igår, og slo til! Jeg er så utrolig fornøyd med den blå, og har lenge sett etter den i andre farger, så dette var et kupp! 



Kardigan fra H&M Herre - Jeg har lenge brukt kjæresten min sin ullkardigan, fordi den er akkurat passe lang og utrolig deilig. Men som jeg sa er det jo hans, så jeg tenkte hvorfor ikke gå å se etter en selv. Jeg har lenge sett etter en oversized ullkardigan, og denne er perfekt. Og ikke nok med det den er av 80% ull! Kommer til å bli super deilig å ha nå i vinter. 

Likte dere innkjøpene? Nå skal jeg begynne å pakke mens jeg skal se på Skiskyting jaktstart for herrer. Jeg er en stor skientusiast skjønner dere! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar