mandag 3. desember 2012

Jul i stua!

Hei!
Idag har jeg vært å handlet inn litt julepynt til leiligheten. Vi drar hjem to uker før jul, men synes jeg måtte pynte litt til jul likevel, det er jo så koselig med julestemning. Nedenfor ser dere hvordan jeg har pyntet litt i leiligheten vår. Har ikke gjort de store forandringene, men med litt julekuler her og der og en rød løper og stearinlys, blir det fort jul i stua! 


 Søte julehjerter fra Åhlens har jeg hengt opp i vindu 

 God jul 


 Kalendergaver fra Mamma, men siden vi ikke får lov til å henge opp noe på veggene i leiligheten, må de ligge på fat


Julekuler i vinduet



 Nye stearinlys fra Søstrene Grene 


Og dette gjør jeg akkurat nå: nyeste StyleMag og Pukka-te, LOVE

Snart skal vi benke oss foran tv'en for finalen av 71 grader nord. Har fulgt med hele veien, så veldig spent på hvem som vinner! Ha en fin 3.desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar